ب من چه رنگی میدین؟؟؟؟

ب من چه رنگی میدین؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

♥miss tiffany♥
ساعت20:09---1 اسفند 1394
نومودونم فک کنم سرمه ای

ژینا
ساعت14:17---13 دی 1394
مشکی:دوستت دارم اجی جونم
درسته هنوز باهات اشنا نشدم ولی خیلی دلم می خواد با هم دوست شیم
اخه پستات عالیه
راستی وبم و دیدی؟
یه سری بزن و اگه خواستی شر کت کن عزیزمم

پاسخ:منم همینطور.اوه اوه چ مسابقه سختی-____-


زهرا عاشق دابل اس
ساعت21:12---3 دی 1394
خخخخخخ نمیدونم چه رنگی ولی سرمه ای بنظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد ِاستایلِ تَصآویر

سایت عاشقانه کافه بارانی

کد ِاستایلِ تَصآویر

سایت عاشقانه کافه بارانی

ゴールデンウェルカムブログパーツ

[PR] 無料で楽しくタイピング

کد ِاستایلِ تَصآویر

سایت عاشقانه کافه بارانی